20 травня 2015 р.

Настав час змінювати деяких міністрів

Політологи, аналізуючи роботу коаліції, говорять, що вона не встигає зі строками виконання взятих на себе зобов’язань відповідно тих документів, які потрібно було ухвалити. Таке питання аналізував народний депутат України, член комітету ВР стосовно правової політики та правосуддя, вінничанин, Геннадій Ткачук.
За словами нардепа, попри відхилення від прогнозованих строків, важливі для України рішення постійно приймаються.

- Коаліція працює. Є розбіжності та різні погляди, але в той же час важливі для країни рішення приймаються і це головне, - говорить нардеп. Ми не хочемо повернутися до того, коли одним наказом усіх депутатів бездумно змушували голосувати. Я вважаю, що сьогодні у роботі ради має бути консенсус, компроміс і певні шляхи домовленостей -  це і є демократія.

Також Геннадій Ткачук поділився думками стосовно робочої групи, яка працює над розслідуванням фактів корупційних схем в Уряді.

- Я вважаю, що робота цієї групи має бути продовжена, а відповідальні люди повинні прозвітувати за період своєї діяльності, після того, я сподіваюся, що ВР продовжить їм термін повноважень. Думаю, ми почуємо про всі зловживання в Уряді, якщо такі мали місце. Наскільки мені відомо, сьогодні вже є дуже багато серйозних кричущих фактів стосовно роботи Уряду. Настав час змінювати деяких міністрів - це моя особиста позиція, яка ґрунтується на тому, що громада не відчуває реформ та не бачить змін. На підставі цього я вважаю, що адекватним рішенням було, б щоб посадовці покинули займані посади за власним бажанням, розуміючи, що не справляються з покладеними на них очікуваннями. Як, наприклад, це зробив Зорян Шкіряк. Я вважаю, що Міністерство Юстиції, яке працює майже півтора року, фактично не зрушило з місця. Робота стоїть по судовій реформі, забороні комуністичної партії та по суддям конституційного суду, які приймали злочинні рішення, наділяючи Януковича диктаторськими повноваженнями. Також гостра ситуація з Міністерством МВС. Процвітає хабарництво на дорогах, свавілля і жорстокість правоохоронців залишилася незмінною. Депутати збирають підписи за відставку міністра Авакова і це говорить про те, що невідповідність цієї людини посаді - не лише моя думка.

Немає коментарів:

Дописати коментар